چیشد ک بردی دکتر قلب؟
واای سخته
الان چی میکشی🥺
درست میشه ولی ببر دکتر تحت نظر باش چک کن چیزی نشه خدایی نکرده
دختر بزرگ منم داشت خودش بسته شد ولی حتما دکتر ببر
نه ب مام گفتن ترسوندن ولی بردیم اکو قلب هیچی نبود گفت اون سوراخ کوچیک تو همه بچه ها هست بسته میشه
ببر دکتر تا در کودکی اوکی بشه
بله قلب خطر ناکه
من خواهر شوهرم مادرزادی اینجوری بوده و مجبور شدن تو سن 7 سالگی با درد بسیار شدید عملش کنن
دوسالگی
نه عزیزم نگران نباش من داداشم داشت الان ۱۵ سالشه خودش رفع میشه خیلی از بچه ها دارن
اگر برای نوزاد یا بچه باشه میگن تا ددسالگی اینا بسته میشه
پسر خالم داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.