پس کی دختر نازم میاد 🥹🩷

تصویر
۱۳ پاسخ

منم دعا کن توروخدا

مال من سوپرایز کرد یهویی اومد 😁

عجله نکن
برای من هنوزززز نیومده😂

انشالله ب سلامتی بغلش کنی عزیزم

عجله نکن بیاد اول بدبختیه نه میشه خوابید نه میشه حموم رفت نه میشه غذا خورد خودت یادت میره فقط اینو برات ارزو میکنم امیدوارم بچه اروم و سالمی داشته باشی اذیتت نکنه چون من سر دخترم خیلی اذیت شدم یادم به زور زایمان کردم درد دوتارو کشیدم وقتی دنیا اومد اشک تو چشام بود گفتم مامان تو منو کشتی خانم دکتر دراومد گفت مونده هنوز تورو بکشه از الان به بعد باید ببینی واقعا هم همین شد پس واسه اومدنش عجله نکن هرکار عقب افتاده داری انجام بده به خودت برس موهاتو رنگ کن ماه اخر میتونی رنگ کنی چون بعدش تا یکسال بیشتر خودت یادت میره

به زودی ان شاءالله😍

اگه جا خوش نکرد عین پسرمم

وای منم دارم لحظه شماری میکنم

من شاغلم دعا دعا میکنم همون سر تایم دنیا بیاد چون مرخصی ندادن بهم قبا زایمان. خیلی نگرانم اتفاقی نیوفته برامون

از الان هر لحظه باید آماده اومدنش باشی

انشاالله به زودی😍برا ما هم دعا کن

ایییی جاننننننن

عجله نکن 😅😅😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان سوفیا مامان سوفیا ۱ ماهگی
مامان مامان پناه🩷 مامان مامان پناه🩷 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان ابرا کوچولو🎀👼🏻 مامان ابرا کوچولو🎀👼🏻 ۳ ماهگی