مامان تابان، پستهات رو در مورد انتخاب اسم خوندم. خوشحالم که بالاخره اسم مدنظرتو پیدا کردی. من با حرفات در مورد اسم کاملا موافقم و مدام دنبال اسمی هستم که امروزی نباشه! دنبال اسمهایی که معنیشون مشخصه و فارسی هستن.
نظرت رو در مورد اسم «پرتو» میخوام بدونم. به نظرم اسم قشنگ و خوش مفهومیه. ولی مخالف هم کم نداره. خیلی بازخورد خوبی نمیگیرم از اطرافیام. خیلی دو دلم. نظر شما چیه؟ اسم خودم و همسرم هردو با پ شروع میشه. ممنونم🌹🌹
گلت طبیعی یا مصنوعی اسمش چیه ؟
عزیز از این بی بی چکها از کجا تهیه کردی .
من اسیجا اصلا نتونستم پیدا کنم
ای جونمم
به به چه زیبا😍انشالله بسلامتی زایمان کنی ،اون عکس که رد پایه صورتی داره میشه بزاری عزیزم 🫶🏻
چ قاب قشنگی از کجا گرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.