۶ پاسخ

مامان تابان، پست‌هات رو‌ در مورد انتخاب اسم خوندم. خوشحالم که بالاخره اسم مدنظرتو پیدا کردی. من با حرفات در مورد اسم کاملا موافقم و مدام دنبال اسمی هستم که امروزی نباشه! دنبال اسم‌هایی که معنیشون مشخصه و فارسی هستن.
نظرت رو در مورد اسم «پرتو» می‌خوام بدونم. به نظرم اسم قشنگ و خوش مفهومیه. ولی مخالف هم کم نداره. خیلی بازخورد خوبی نمی‌گیرم از اطرافیام. خیلی دو دلم. نظر شما چیه؟ اسم خودم و همسرم هردو با پ شروع میشه. ممنونم🌹🌹

گلت طبیعی یا مصنوعی اسمش چیه ؟

عزیز از این بی بی چکها از کجا تهیه کردی .
من اسیجا اصلا نتونستم پیدا کنم

ای جونمم

به به چه زیبا😍انشالله بسلامتی زایمان کنی ،اون عکس که رد پایه صورتی داره میشه بزاری عزیزم 🫶🏻

چ قاب قشنگی از کجا گرفتی

سوال های مرتبط

مامان 🌙مَهوا🌙 مامان 🌙مَهوا🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🩷 مامان ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوفیا مامان سوفیا ۱ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی
مامان مامان پناه🩷 مامان مامان پناه🩷 ۳ ماهگی
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه🩷🐣 مامان پناه🩷🐣 ۹ ماهگی