من بابونه شیرازی میخورم خیلی خوبه هر روز بخور مخصوصاً قبل از پریودی
من که فقط مترونیدازول میخورم میگن رو سیر تاثیر داره مزه شو عوض میکنه ولی دختر من همچنان شیرمو میخوره
یرای شیردهی نمیدونم ولی آزیترومایسین و میترانیدازول خوبه بهتر از چرک خشک کنن ک شیر میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.