۴ پاسخ

واقعا
خیلی بده. منکه گریه ام میگیره از درد گاهی

دقیقامنم توهمین حالتم

شما خوبه ۳۶ هفته ای
من از ۳۰ هفته دکتر بهم گفته رفتم تو فاز زایمان انقباض و درد دارم همش استرس دارم

واقعا
دقیقا منم اینجوریم
میگم نکنه زود زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان گل پسرم 💙 مامان گل پسرم 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۱ ماهگی