صبحانه دختری 🐥😍
.
#فرنی گردو و وانیلی....

تصویر
۴ پاسخ

به به چه خوشمزه به نظر میرسه
دستورشو میدی

نوش جونش گلم دخترمن اصن فرنی دوس نداره

نوش جونش عزیزم .......دیس لایک برای چ آخه چقد عقده ای داریم. عههه. من یه قلب قرمز می‌زارم برا دخترم

نوش حونش میخوره غذای این مدلی

سوال های مرتبط

مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی