تو انتخاب اسم بچه اگه مادرشوهرتون نظز بده چی میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟....؟؟

۱۸ پاسخ

میگم ممنون از نظرتون. اسم قشنگیه حتما میزاریم تو لیست اسمایی که میخوایم انتخاب کنیم

من از زمانی که عقد کردم مادرشوهرم گفت اسم بچتونو من انتخاب میکنم😂ولی خب اسم انتخابیش تو لیست من نیست ، منم ردش کردم

من باشم لبخند میزنم چیزی نمیگم ولی بعد کار خودمو انجام میدم اسمی که خودم دوس دارم میزارم

هر حرفی رو از این گوش بشنو از دیگری بیرون کن نهایت بگو ممنون بهش فکر میکنیم

من همیشه‌میگفت حسام‌قبل از ازدواچ‌پسرش.

اما اولی‌شوهرم انتخاب‌کرد دومی‌خودم

میگم راهتو بکشش بروو 😁😁😁

نظر میدین دیگه بگو ممنونم چ قشنگه

اخرش کار خودتو بکن

والا

بهش میگم همون فامیلش مال شماست از سرتونم زیاده

من برا پسرم اسم هنوز انتخاب نکرده بودیم مادرشوهرم هی اسم میذاشت بقیه هم اسم هایی که خودشون دوست داشتن میگفتن
منم گفتم همه اسم انتخاب کردن برا بچه بجز مامان باباش( البته با شوخی خنده) دیگه حرفی نزد

من کلا هر کاری بخوام انجام بدم مادرشوهرم باید نظر بده مطمئنم اگه روزی بچه دار بشم هم نظر میده ولی همیشه وقتی که نظر میده من طوری رفتار میکنم که انگار نظر اون‌برام‌مهم نیس یا بلند میشم میرم یا بحثو عوض میکنم یا اینکه هیچ کاری نمیکنم ‌و بهش‌لبخند میزنم همیشه هم کاری رو‌میکنم که دل خودم‌میخواد

من به مادر شوهرم گفتم شما دو بار اسم بچه هاتون رو انتخاب کردید فامیلیشم که از شماس اگر امکان داره خودم اسمشو انتخاب کنم

میگم چندتا تو نظرمون هست حالا انتخاب نکردیم بعدم شوهرمو قانع میکنم جوابشونو خودش بده
هراسمی دوست داشته باشم میزارم
بنظرم کمترین حقه مادر اینه ک اسم بچشو خودش بزاره

كار آدما نظر دادنه تو كار خودتو بكن 😜

من میگم هرچی با آقامون تصمیم بگیریم رو گزینه شمام فک میکنم ممنون

اسم قشنگیه ولی ما انتخاب کردیم

ممنون 😂 توی گزینه ها می‌نویسم

من اوایل ک عقد کردم گفت اسمشو بذارین...منم گفتم مامان شما یکی دیگه بیار اسمشو بذار این.دیگه رفت ک بگه😂

ما از قبل انتخاب کردیم،
اگرم انتخاب نکردی اما همینجوری بگو

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ودوم بارداری