چطوره شونه دخملی چند روز پیش خریدم

تصویر
۱۲ پاسخ

من میمیرم واسه این منظره خونتون خیلی خوبه واقعا آدم انرژی میگیره

شونه رو ول کن به قول نقی تو پایتخت ویوررر🤣🤣🤣

منم دلم خواست مخصوصا ویو. به سلامتی انشالله

ویوی خونتون رو عشقه😍بسلامتی توش زندگی کنین

بَه بَه چه شونه ای چه ویوویییییی

چ ویوی زیبایی😍

خونتون کجاست

کاری با شونه ندارم اومدم بگم خونتون ویوش دریاست 😍😍😍 کجا زندگی میکنی ؟؟

هم خونتون زیباس وهم شونه.
خوش به حال چه ویویی

قشنگه مبارکش باشه

خونتون کنار دریاس😍

خیلی خوشگله مبارک جوجه ی خاله

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی