۵ پاسخ

من فعلا پرایم میزنم راضیم،دومی بسته اس دارم تموم میکنم

ب من دکتر پرایم داده خوبه راضیم فعلا ک هیچ ترکی ندارم رو شکمم

من ماستلا خیلی تعریفش دادن خریدم

من بایواویل میزدم و ماستلا
بعد چند نفر اومدن گفتن فیکش زیاده دیگه اصلش نیست
حقیقتا چشمم ترسید الان دوماهه روغن بادوم میزنم فقط

من نارگیل و شی باتر زدم تا الان که هیچ ترکی نزدم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان گلاره مامان گلاره هفته چهلم بارداری