۵ پاسخ

من دقیقا۳۴ هفته زدم
۳۸و۲ روز سزارین شدم

من 28 هفته زدم

من سی و چهار هفته و یه روز دل درد پریودی داشتم و رفتم دکتر .دکتر برام نوشت گفت چون درد داری نکنه زود بیاد همون شب هم زدمش

منم ۳۵هفته و۳روز زدم فعلا زایمان نکردم دقیقا سوال منم هست

من این هفته زدم
حرکت بچه رو کم میکنه فقط

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد