خانوما شما قوطی های شیرخشک و چقد میفروشین و ب کیا؟؟

۷ پاسخ

وا😐😐😐 مگه فروشیه

مگ میخرررن🥴
من با کل زباله ها میندازم دیگه...نگه نمیدارم😬

من ک با اشغالا میزارم سر کوچه😂😂مگه شما میفروشین اصلا مگه میخرن😂🥲

🥴من ی ۲۰۰تایی دارم هنوز نفروختم گفتم اول عکس بگیرم باهاشون بعد بفروشم

تو دیوار دیدم گذاشتن دونه ای ۲۰تومن

میزارم دم در چند نفر هستن شبا میان برمیدارن

تاحالا نفروختم

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی