خانما قوطی های شیر خشک خالی شده رو چیکار میکنید؟؟؟؟

۹ پاسخ

بعدش دادم بازیافتی

تصویر

ریختم دور

منم نگه داشتم تا از شیر گرفتم باهاشون عکس و فیلم بگیرم بعد بدم بازیافتی

من همه را انداختم بازیافتی

برا بانکه خوبه ... دورشو ازین برچسبا بزنی ... دورشو چوب بستنی بزنی برا اینکه یه چی توش بزاری ..

بدین جوشکاری و تراشکار ها، وسیله هاشونا میزارن داخلش دعاتون‌میکنن😃

من دادم کارگاه تراشکاری ،خیلی لازم دارن

میتونی اگه بانکه هات قدیمی شدن الکور بزنی بانکه حبوبات بشه
میتونی دایره دایره بهم بچسبونی سع طبقه رو هم بزاری پشم و شیشه بچسبونی روکش کنی بشه کنار مبلی
من کلی ایده دیدم بعدش که باردار شدم همه رو دادم رفت🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من همشو جمع کردم بعد اینکه از شیر گرفتمش دادم بازیافتی پول یه قوطی شیرخشک توش دراومد😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی