قوطی شیرخشک هاتون چیکار میکنین میندازین میره؟

۱۰ پاسخ

جمع میکنم. بازیافت. مایع میگیرم.

منم به نیت زباله گرد ها میندازم پیداکنن بفروشن

میزارم بیرون یکی ببره ثواب داره

من همه پلاستیک و قوطی ها رو ميندازم زباله تااونا که می‌گردن تو زباله یچی پیدا کنن یه لقمه نون بخورن

بده بازیافتی

باید ۱۸ کیلو بدم یه مایع ظرف شویی میگیرم

بازیافتی مایع میگیرن

سطل آشغال

من میدم بقیه

پاف صندلی درست کن

سوال های مرتبط

مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی
مامان بردیا و ارشیا مامان بردیا و ارشیا ۱ سالگی
مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی