۴ پاسخ

فولیک اسید بخور حتما سه ماه اول از واجباته

رفتم دکتر . ویتامین د۳ و اسید فولیک+ید داد . در حال حاظر دوتا قرص

فعلا اینارو میخورم تا هفته بعد ک برم دکتر واسم ویتامین جدید گف مینویسه

من از قبل بارداری چکاب بارداری رفتم و ازمایش هارو انجام داد و چون ویتامین دی کم داشتم واسم نوشت و از یکماه قبلشم تا الان فولیک اسید میخورم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته نوزدهم بارداری