مامانا من بین انتخاب طبیعی و سزارین موندم :(

۱۱ پاسخ

عزیزم اینجا ایرانه
چیزی به اسم انتخاب برات وجود نداره کلا طبیعی
تا لحظه مرگ طبیعی
اگه دیدن داریم جون میدیم میبرن سزارین
یاهم باید۷۰،۸۰تومن پول داشته باشی بری خصوصی و سزارین شی

من از سزارین میترسم
طبیعی انتخابمه🙂
دهانه رحمم باز شده از ۲۹دکتر گفت تو دیگه راحت زایمان میکنی😂

وای منم
ولی من از طبیعی حین زایمان خیلی میترسم
سزارین هم از بعدش میترسم

تو زایمان سزارین امکان چسپندگی و عفونت بیشتره، عوارض کمر درد و جای بخیه تا سال ها هست، طبیعی هم خیلی درد داره، سخته اما اگه با امادگی باشی ، بهترین انتخابه ...‌

از نظر عوارض اطلاعاتی که دارم بهت میدم ، زایمان طبیعی ۵۰۰ سی سی خون از دست میره، سزارین ۱ لیتر، تو سزارین بعدش درد داری ، طبیعی قبلش، یعنی بعد دنیا اومدن بچه راحت میتونی ازش مراقبت کنی ، شیر بدی و... حتی ترشح شیر بیشتره بخاطر هورمونهایی که موقع زایمان ترشح میشه، و تحقیقات نشون داده زایمان طبیعی بچه رسیده تره و بخاطر هورمونهایی که ترشح شده رشد مغزش بهتره، البته اینطوری نیست که بگم سزارین بده، هرکس با توجه به شرایط روحی و جسمیش انتخاب میکنه ولی ای کاش بیشتر اطلاع رسانی میکردن تا از روی حرف دو تا دوست که تجربه بدی از زایمان طبیعی داشتن به هرردلیلی یا سود دکترا که طبیعی رو تبلیغ نمیکنن، مستقیم نرن سمت سزارین

طبیعی واقعا خوبه بخدا اینایی ک میگن سخته و تا لب مرگ میری دروغ میگن دارن ازش غول میسازن من با ۱۵ سال سن زایمان اولم طبیعی رفتم بدون هیچ دردی

اگه عوارض کمتر برات مهمه و هزینه برات مهم نیس
برو طبیعی فیزیولوژیک بیمارستان خصوصی
بخدا شرف داره به سزارین
من خودم سزارینی ام ولی عوارض داره هرکی میگه نداره دروغ میگه
داره به خودش تلقین میکنه
کمردرد همیشه همراهته

برای من بریچه فعلا خیلی دعا میکنم بچرخه برم طبیعی

من‌که میخوام‌سزارین‌برم.ادم باید برای بدنش و خودش ارزش قائل باشه.زنی که خرج نداره ارج نداره

اگ ازنظرمالی مشکلی نیست برات برو سزارین

من ک دعا میکنم سزارین بشم

سوال های مرتبط