خانما بچه اگر 30,,هفته بیاد میمونه

۴ پاسخ

چرا به این چیزا فک میکنی

فک کنم آره ولی باید امپول ریه بزنی و دستگاه میره

اره عزیزم چند روز تو ان ای سی یو میمونه فقط

اگر قبلش متوجه انقباض ها بشی و امپول ریه بزنی اره

سوال های مرتبط

مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی