۶ پاسخ

منم خیلی دوس داشتم بچه م تو ده روزه به سختی گرفتم
چندبار شیرینش کردم تا خوشش اومد بعد دیگه گرفت
الان خیلی وابسته شده به پستونک

من ازروزدوم که به دنیااومدپستونک بهش دادم خدارشکرسریع گرفت تاالان آروم خوب بوده،☺️😍

چه مارکیه

من همین مدل بیبی لند دادم گرفت

چ‌مارکیه

عاشق بچه ای هستم پستونک بگیره😂

سوال های مرتبط

مامان مهرآنا🦩🩷 مامان مهرآنا🦩🩷 ۱۴ ماهگی