حماسه ای دیگر از دوقلوهای پدر😤و مقصر دانستن مادررررر!!!!

تصویر
۱۵ پاسخ

پسر بزرگ منم دو سه سال پیش تی وی رو شکست ولی قبلنا قیمتا بهتر بود

ما که تا دستشو گرفت به دیوار و بلند شد سریعا رفتیم محافظ گرفتیم
چون این روزارو به وضوح جلو چشممون میدیدیم

گارد بزارید رو تلویزیون خب

دقیقااا پسر منم شکست همشم میگفتن تقصیر منه 😂البته مادر شوهر اینا میگفتم بابا پسرتون تلویزیونو نزد ب دیوار میگفتن خب تو میتونستی اصرار کنی پس تقصیر توعه 😂🫤🫤🫤

چرا تلوزیون نمیزادید بالا رو دیوار بزنید میزم جمع کنید

چجوری زدن چی زدن توش؟
از چشم پدر همیشه خدا مادر مقصر 🫠

😐😐😪

اوووف مهرنوش

عیدی پسر ها به باباشون هست🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

پسر منم یه ماه پیش شکوند تا الانم نخریدم 😓

یاخدااا کاش گارد میزدی
ال جی بود

وااای با چی زد؟

منم پسرم چند روز پیش تلویزیون شکست

من این بلا دوبارسرم اومده وای نگم از کنایه زدناشون

وای پسرمنم چند روز پیش،همین بلاروسرتلویزیون مامانم اینادراورد

سوال های مرتبط

مامان 🍒حلما🍒 مامان 🍒حلما🍒 ۳ سالگی
بیاین یک ترفند فوق العاده برای جلوگیری از رقابت و حسادت بین فرزندان بهتون یاد بدم که زندگیتونو دگرگون میکنه!!!
[اسمش هست بچه رو مقصر ندون]
چقدر همه ما اینطور جملات روگفتیم...
《نه الان نمیتونم باهات بازی کنم،دارم به بچه شیر میدم》
《پسرم،ساکت باش،سروصدا نکن،بچه خوابه》
《نه،الان نمیتونیم بریم پارک،خواهرت خیلی بی قراری میکنه》
حالا از نگاه فرزند کوچکتون به این موضوع نگاه کنید...
از وقتی این موجود کوچولو که همیشه گریه میکنه وارد زندگیش شده...
یکدفعه ای،نمیتونه طوری که دلش میخواد سروصدا کنه،مامانش به اندازه قبل باهاش بازی نمیکنه و نمیتونه بره پارک
یکدفعه ای،زندگی دیگه مثل قبل خوش نمیگذره و میخوای دلیلش رو بدونی؟
بخاطر وجود خواهر یا برادر کوچکترم!
برای جایگزین،میتونی دقیقا همون جملات رو بگی،میتونی《نه》بگی،فقط《 بچه رو مقصر ندون》
《حتما،خیلی دوست دارم که باهات بازی کنم،فقط ۶ دقیقه بهم وقت بده،بعدش باهم بازی میکنیم》
《همین الان نمیتونیم بریم پارک،ولی بعد از اینکه چرت زدیم،میتونیم بریم،باشه؟》