خانما ازمایش ۸ هفتگی برای چیه؟ دکترم گفت روتین بارداری 🤔🤔

۵ پاسخ

منم انجام دادم عزیزم اتفاقا اول بارداری خیلی خوبه من فهمیدم تیروئید دارم

ازمایش اولیه بارداریه

آزمایش پنجگانه برای قند و چربی و تیروئید و عفونت ادراریه، بایدناشتا هم باشی

تیرویید وقند و ویتامینا.آهن.عفونت ادراری بقییشونمیدونم.ولی واس اینک قندت واقعی دربیاد اونروز شیرینیجات وغذای سنگین نخور ازساعت ۸ شب ب بعددیگه چیزی نخور.

چکابه عزیزم منم دادم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری