۲ پاسخ

من نئوزینک. من که زینک به دخترم میدم از نظر اشتها و رشد خیلی پیشرفت میکنه

من دادم باید ادامه میدادم ولی بد داروعه

سوال های مرتبط

مامان یا رضــ💜ــا مامان یا رضــ💜ــا ۱ سالگی
مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی