خانما کسی از این شربت ب بچش داده؟؟ خوبه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

آره من دادم عالی

عالیه بده

اره برای رفلاکس خوبه من دادم

اره من به دوره دادم
حس میکردم بعد خوردنش گرسنه میشه

اره

سوال های مرتبط

مامان یا رضــ💜ــا مامان یا رضــ💜ــا ۱ سالگی
مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان آقا مانیار❤ مامان آقا مانیار❤ ۱ سالگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی