بچه ها کسی از این شربت ب بچش داده

تصویر
۴ پاسخ

پلارژین بده قطره اش.این بنظرم قویه

برا بچه چهارماهه؟😳😳😳

شربت سینه

من خودم این شربت میخورم خیلی خوبه ولی برابچه نمی‌دونم دکترداده؟

سوال های مرتبط

مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی
مامان تیدا مامان تیدا ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی