مامانو این شربت و کسی داده بچش

تصویر
۱۰ پاسخ

بله استفاده کردم و واقعا راضی بودم و هیچ ضرری نداره من بهترین دکتر بهم گفت که ضررنداره و همش گیاهیه

من خواستم بدم اينقد غليظ همش ميپره تو گلو پسرم ديگه ندادم اثرى هم نداشت

بله میدم

هییییچ تاثیری نداشت

صبر کن خودش خوب میشه

نده رو مغزش تاثیر میذاره

شنیدم خیلی خوبه

من دادم تاثیری نداشت

من دادم زیاد تاثیر نداشت

بله هیچ اثری نداره و چرته

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی