سلام مامانا،کسی تجربه این برند آغوشی داره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم همینو خریدم
همه میگن بهترین مدله

وای کلا آغوشی خوب نیس
وحشتناک باعث کمردرد میشه

من مادرکر دارم از قبل . خیلی راضیم و بدردمون خورد

من خریدم. برند کیکابو گرفتم. باباها باید ببندن دیکه اونا باید راضی باشن😃 برای بیرون رفتن خوبه به نظرم. تو خونه میشه ببندی و کاراتو انجام بدی.

من از همین خریدم ولی خب هنوز استفاده نکردم ولی کسایی که استفاده کردن اوکی بوده راضی بودن

خیلی خوبه
از چیکو که خیلی بهتره.
کاراییم داره هم میبندی به باباش بیرون که میرید خرید و جاهایی که کالسکه بردن سخته هم تو خونه موقع کار کردن خیلی نق بزنه میبندی به خودت تو بغلت خوابش میبره یا به سمت بیرون میزاری که حواسش پرت بشه و بغلت باشه نق نزنه.

من چیکو خریدم
ب نظرم کاربردیه
مخصوصا بیرون واسه باباها

اصلاااا آغوشی کارایی نداره

والا منم دوست دارم بگیرم ولی اکثرا میگن فشار میاره خوب نیست

من از اینا نگرفتم خوبه بگیرم؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی