۱۴ پاسخ

بالاخره راحت شدی زایمان کردین ایشاله زودتر حوب شین برین خونه

اذیت نیستی

مبارک باشه سرارین

نه نده میل مکیدن داره عزیزم
منم فکر میکردم سیر نمیشه تو بیمارستان گفتن کافیه

مبارک باشه عزیزم 😍
با شیشه نده که سینتو ول نکنه ولی

عزیزم شیرخشک بده
اشکالی نداره
بذار بچه سیر بشه
شکمش راه بیفته مادرزادیاش بیاد پایین وگرنه زردی میگیره گیرشی
تا ۴-۵ روز شیر نداری که
هر دفعه بذار سینه تو‌مک بزنه بعد قشنگ شیرخشک بده
فقط اگه با شیشه میخوای بدی حتما شیشه مدل اسلو بگیر
مارک اونت داره
چون سوراخه مدل اسلو خیلی ریزه بچه راحت نمیتونه بخوره باید خیلی مک بزنه هم که تندتند نمبخوره دلدرد بگیره هم که راحتیش باعث نمیشه بعدا سینه خودتو نخوره

سزارین بودی شیرت دیرتر میاد حتما شیرخشک بده ولی باقطره چکون بده رفتی خونه دوش بگیر سینتو زیرآب داغ ماساژ بده تاشیرت روون شه شیر و چیزای نفاخم زیادنخور بجاش قرص شیرافزابخربخور بچت دلدرد نگیره

عزیزم بسلامتی زایمان کردی مبارک

عزیزززم بسلامتی😍 الان فقط در حد فندق معدش هست، شیرخشک نده .همینجور میخوره و تو دهن میگیره و میخوابه فقط بیدارش کن. من دو سه ساعت مینشستم تا میخورد روزای اول

نه گلم زوده هنوز معده اون یک چهارم استکانه
شیرت رو بده تند تند مک بزنه شیرت هم زیاد میشه

الان نده فکر کنم توهم مثل من بلد نیستی شیرش بدی الان به سختی مک میزنه مرخص که شدی شیر خشک آپتامیل نوزادان بهش بده هم شیر خودت رو هم شیر خشک کم کم مک زدن که یاد گرفت بیشتر شیر خودت رو بده

واییییییییییی ایوللللللللللل زایماننننن کردیییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍♥️♥️♥️♥️♥️🫂🫂🫂🫂

بده ولی با شیشه نده دیگه سینتو نمیگیره . فعلا با قطره چکان بده

ازکجا میفهمی سیر نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 👑هامین👑 مامان 👑هامین👑 ۱ سالگی