اره دوساعت حتما بیدارکن تا چهل روزگیش
سینه ات ک نوک نداره هم حتمابده میک بزنه وگرنه شیربرمیگرده یا تب شیرمیگیری خودت وسینه ات عفونت میکنه
۳۰تا بده بخوره نگران نباش
دوساعت دیگش شیرخودتوبده
اى جانم مباركه عزيزم بسلامتى
قدم نورسيده مبارك
قدمش پر از خير و بركت باشه
حتما شيرخشك بده بذار هم قندش نيوفته
هم زود زود ادرار كنه زرديش بالا نره
راحت بود برات سزارین؟😥
مبارکه عشقم🥹🙈عکس از کوچولو بده ببینمش چه شکلیه عشق خاله😍
یواشکی بده ۳۰ سی سی آب جوش ولرم شده یه قاشق شیرخشک
من ازهمون بیمارستان دادم بهش چون شیرنداشتم
عزیزم سم که نمیخوای بدی دور از جون شیر خشکه بده تا زردی نگیره اینهمه بچه شیر خشکی چشونه مگه والا شوهر من شیر خشکی بوده سالم و سلامته قدشم از همه خواهر برادراش بلندتره
نه شیر خشک اصلا نده شیردوش بگیر شیرت زیاد میشه ،روزای اول زیاد نمیخوره کفایت میکنه سیرمیشه نکران نباش
خودبیمارستان ۳۰تا درست کردن پرستارا واسه اولین باردادن خودشون
نه عزیزم من سه روز اول اپتامیل یک دادم دکتر اومد یواشکی گفت با سرنگ بده اگه گشنه بمونه یا خیلی لباس بپوشونی زردی میگیره من تا چهار پنج روز شیر نداشتم شیر خشک دادم
چرا چیزی بشه عزیزم گرسنه بمونه سیر نشه کمبود آهن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.