خانوما پوشک سایز دو میخواید؟

۵ پاسخ

برو جایی که همیشه میخری عوض میکنن یک بار مال دخترم اینجوری شد بردم عوض کرد

سلام‌من میخوام😁 چه مارکیه

من کلا سایز دو دو بسته و نیم استفاده کردم

ببر این سوپر مارکتا،میخرن ازت
منم زیاد اضاف دارم ولی نصفه ان،بهش تنگ میشن دستشویی که میکنه لباساش همه کثیف میشه، پوشک و ی سایز بزرک تر میزارم دیگ کثیف نمیشه

آره میشه بفرستی من لازم دارم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان نارشین مامان نارشین ۱۲ ماهگی
مامان آراز و آرتین مامان آراز و آرتین ۵ ماهگی