من یساله تو ۸گیرم حالا بیا۸😂🤐
سه ماه اول که دیر گذشت ،تا الان سه ماه دوم خیلی خوب و زود گذشت خداد به داد بعدش برسه😂
خوش به حالت
خداروشکر
من ک پیر شدم از اول پنج ماه🫠😂
انشالله از این ب بعدش خوب بگذره براامم
خخخخخخخ به هفت و هشت برسی بهت سلام مي کنم خخخخخخ، 😁😁😁😁😁😅😅😅
عه یعنی واسه ماهم زود میگذره واسه من می افته مرداد کو تا مرداد
برا من این هفت ماه عین برق و باد گذشته ولی مشکل اینکه که از اینجا به بعد نمیگذره اصلا😅🤣
دقیقا برای منم😂😂
خداروشکر گلم
تاپیکام ببین گلم😌❤️
واسه منم خداروشکر تقریبا تا الان سه ماهه دوم زود گذشته
برا منم سه ماه دوم زود میگذره سه ماه اولم زود گذشت
دقیقا
خداروشکر خداکنه همین طور بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.