نزدیک دوهفتس ولی همکاری نمیکنه دهنم سرویسه
دختر من باز مجدد پوشکش کنم چون اینجوری فقط خودمونو بچه اذیت میشیم دیگه امروز اصلا پاشم تو دستشویی نمیزاره ... دقت کرده باشی اکثرا ماهایی ک زود گرفتیم یا زیر دوسال یا جیش و نمبگه یا پی نی یا فلان من ک گفتم پوشک تااا بعد عید و دوسال و نیم ک شد
دوماه جیش میگه ولی پی پی ن باید مایبیی ببندم تا پی پی کنه دیگه رد دادم🥲
دو ماه هست میگذره بیرون خیلی خوبه ببرمشم نمیکنه تا میرسیم خونه جیش میکنه تو خونه هم از ده بار جیش سه بار وقتی کرد میگه
ب نام خدا روز هفتم
من روزم سوم😑
بعده عید به امید خدا
من دخترمو یک هفته هست گرفتم
اولش خیلی همکاری کرد ولی از دیروز تا حالا انگار پسرفت داشته و تو خودش جیش میکنه و اصلا نمیگه وقتی کرد تموم شد همه جا کثیف شد بعدش میگه
از جت جی بی تی پرسیدم گفت از روز 7 تا 14 پسرفت دارن و اشکالی نداره
من بعده عید
گذاشتم بعد عید فعلا اعصابم نمیکشه 🫠🤕
روز که چه عرض کنم دوسه ماهه یاد گرفته تقریبا اما بیرون رو میرم حتما پوشک میکنم از ترس توخونه ۹۰ درصد همکاری میکنه
روز هزارم😂 پسر من وقتی جیش کرد میگه قبلش نمیگه.. مگه خودم مرتب هر یک ساعت یا نهایت یک ساعتونیم ببرمش دسشویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.