۱۰ پاسخ

از شیر گرفتیش؟

والا من هنوز بهش فکرم نمیکنم

من فعلا نمیگیرم

من هنو شرو نکردم اصلا نمیدونم از کجا و چطور و کی باید شرو کنم🫠

من حتی فکرشم نمیتونم بکنم چطوری بچم پی پی کنه بدون پوشک خودم ترسیدم چه برسه به اون
واقعا چطوری بهش یاد میدی؟

کاش تو پریودی شروع نمیکردی

ولی پاره شدم تا به این حال برسه 😩😩

منم خسته ام میخام سرمو بکوبم دیوار اصلا صبح تا ظهر همکاری نمیکنه شب ها یکم همکاری می‌کنه🥲

بعد دوماه هنوزم دخترم بعضی روزا خطا میده فقط برای جیشش سر پی پی هم که یه چالش دیگه داریم ولی خداروشکر داره بهتر میشه

من که خداروشکر تموم شد
الان دیگه پسرم کاملا اوکیه و خطا نداره

سوال های مرتبط