والا من فقط صبحانه رو کم کردم توی ۳ماه مثل آب خوردن وزنم از ۷۷کیلو شده ۷۲ بدون ورزش و رژیم فقط از پرخوری صبحانه کم کردم عالیه بهترین روش خصوصا اینکنه من شیر میدم مثل ورزش کردن تاثیر داره
من طبق برنامه میرم جلو بعد ساعت ۸تا فرداصبح ساعت۱۲هیچی نمیخورم بجز اب و گاهی دمنوش
تواون۸ساعتم تقریباهمه غذا ها و میوه هارو میخورم
۱۲ ساعت هیچی نخور ۱۲ ساعت بخور
اون ۱۲ شاعت سعی کن نون و برنج نخوری و پروتئین و سبزیجات و میوه در حد ۲ واحد بخور. لاغر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.