۳ پاسخ

عصر زنونه تو خونه خودم گرفتم با فینگر فود و دسر. شبم اقایون اومدن اکبر جوجه و مخلفات.

تصویر

من امسال میخام بگیرم اما هیچی در نظر ندارم

هیچی رفتیم رستوران یه کیک خریدم خوردیم چای و شامم دادیم اومدیم😁حوصله مهمون داری نداشتم واقعا

تصویر

سوال های مرتبط