۱۴ پاسخ

عزیزدلم اگه خواستی لباس بگیری بخاطر اینکه تولدشه تخفیف قشنگی بهت میدم دلی 😘🩷چون تولدشه ارسالشم از طرفم رایگان اگه مشکل لباس باشه

بقیشم یه کیک ساده بگیر و یک عکس برو بیرون بگیر براش تمام قرار نیست جشنی باشه من شخصا اینکارو برا لارا میکنم
و میبرم فضای باز عکاسی تمام 🫰🏻🩷چون تولد یعنی بدونن ما بهشون ارزش قائلیم دوستشون داریم و حواسمون بهشون هست

باهوش مصنوعی عکس درست کن بدون هزینه😆

اشکالی نداره عزیزم منم دقیقا همین وضعیت بودم خرداد ماه تولد پسرم درحد ۱۲۰۰ یا ۱۳۰۰ خرجم شد کلن
کسی هم دعوت نکردم

تصویر

منم پارسال اصلا شرایطشو نداشتم به همین سادگی عکس گرفتم

تصویر

باهوش مصنوعی درست کن

عزیزم کار خوبی میکنی اگه کیک بگیری و عکس
ولی خودت و زحمت ننداز دوسالکی یادش نمیمونه
انید خدا سه سالگی

دوسالگی

تصویر

همونو برو آتلیه برات شبک در میاره.

منم ساده براش گرفتم تو خونه عکسش رو پروفایلمه

اینم نه ماهگیش
سالگرد ازدواج مامان و باباش

تصویر

دندونییی

تصویر

۱۱۱۱۱
یک سالگیو دوسالگیشو برات فرستادک

تصویر

عکسشو بده من یه عکس معرکه برات درست کنم کیفشو ببری🥴😁♥️

۲۲۲۲۲

تصویر

سوال های مرتبط