مامان امیرمحمد منم از امشب میخوام شروع کنم یعنی میخوام از ۷ امشب دیگه چیزی نخورم تا ۱۱ فردا ظهر ... خدا کنه بتونم... ۲۰ کیلو اضافه دارم
من میگیرم ساعت 8شب شام بخور کم سبک یا اگ برنج 8قاشق با سه قاشق خورشت ی تیکه مرغ اگ عدس پلو ایناست 10قاشق و اینکه هشت خوردی برو تا فرداش ساعت 12 اول ی دمنوش بخور بعدم 12نیم ناهارتو بخور ..وا اینکه تو 16ساعت فست فقط میتونی آب چای کم رنگ بخوری بدون قند اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.