خانما بستنی بدم به بچم؟دوروز دیگه ۶ ماهشه

۸ پاسخ

الله اکبر 😑

زیر یکسال ممنوعه

ن اصلن بستنی خیلی ضرر داره تا ی سال نباید بدی

نه اصلا تایکسال نباید بستنی بدی

عه نه ندهه

نه ندی هاکوچیکه

نههه بابا

ن اصلا

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی