سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی رو زدم وزن دخترم ۷۵۰۰ بود به نظرم خیلی کمه وزن تولدش ۲و۸۰۰ بود
من 3 وعده میدم 1 ماهه غذا میدم
منم بیشتر وقتا ی وعده میدمگاهی دو وعده میدم ی بار هم میوه سیب با موز میزارم داخل عصاره گیرش میدم دستش
واکسن شیش ماهگی زدی
گاهی اوقات یک وعده بعضی وقتا دوتا من یک ماهو نیمه شروع کردم اوایل فقط یک وعده درحد چند قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.