۶ پاسخ

دوستم ۳۴ هفته زایمان کرد دستگاه نرفت بچش... البته قبلش یک هفته بستری بود

خاله شوهرم تو۳۲هفته کیسه آب پاره شده بود بچه۱۸۰۰بود یک هفته تو دستگاه بود خداروشکر الان سالم وسلامته

من ۳۳ هفته کیسه ابم پاره شد و پسرم ۵ روز nicu بود ۵ روز هم بخش

البته من خاهر شوهرم دوسه ماه پیش خون رسانی ب بچه کم شده بود سز انجام داد یه ده روز بچه داخل دستگاه بود الان خداروشکر اوکیه

اتفاقا صبح ی خانوم پیام گذاشته بود بدون. دلیل کیسه اب پاره شده بستری شدم برای زایمان

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری