مامان بردیا توروخدا جواب بده اگ هستی
انشالله چیزی نیست عزیزم
آخی عزیزم ناراحت شدم انشالله که چیزی نیست، فاطمه جان چه جوری متوجه شدی
علائمش چی بود؟
چجوری فهمیدی بردی ؟
چی شد که بردی چشم پزشکی؟؟؟
علایم خاصی داشت ؟
مطمئنید آب مرواریده؟؟ علائمش چی بوده؟؟ دختر من یه هفته بود چشمش آب میومد، مامانم گفت با یه پدآرایش پاک کنی تمیز بزن تو چای سرد شده باهاش چشمشو تمیز کن ، من سه روز انجام دادم چشمش خوب شد
چ علاعمی داشت اجی
اولین باره میشنوم
چی شد که متوجه شدی
میدونم اونم نوزاد بوده عمل کرده الان ۳۰ لشه
اره پسرخاله شوهرم داشته عمل کرده الان ۳۰ سالشه ها
اولین باره میشنوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.