۵ پاسخ

من ازیازده به بعدتاامروزکه چهاردهمه زدم مثبته

روز ۱۳ ازادسازیم منم روز۱۱ زدم منفی بود میخوام صبر کنم تا از موعدم بگذره بعد بزنم

ن۱۵بزن

منم فردا روز ۱۲ام ولی روز ده زدم منفی شد دیگه میترسم

زوده عزیزو

سوال های مرتبط

مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری