۵ پاسخ

من روز ۱۴ زدم هاله کاذب انداخت

ازاد سازی یعنی چی من متوجه نمیشم ؟؟

منم سی فروردین آزاد سازی زدم دیروز تست زدم منفی بود میشد روز ۱۱. آزاد سازی

منم این ماه برا اولین بار آزادسازی زدم فردا روز نهم میشه انشالله برا هر دوتامون‌ مثبت شه
راستی پریودت کی بوده؟؟ برا من ۲۱فزوردین بود
سه اردیبهشت هم آزادسازی زدم

من شنیدم میگن بعد ۱۴ روز نشون میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری