من روز ۱۴ زدم هاله کاذب انداخت
ازاد سازی یعنی چی من متوجه نمیشم ؟؟
منم سی فروردین آزاد سازی زدم دیروز تست زدم منفی بود میشد روز ۱۱. آزاد سازی
منم این ماه برا اولین بار آزادسازی زدم فردا روز نهم میشه انشالله برا هر دوتامون مثبت شه
راستی پریودت کی بوده؟؟ برا من ۲۱فزوردین بود
سه اردیبهشت هم آزادسازی زدم
من شنیدم میگن بعد ۱۴ روز نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.