خا اوتمیل برا بچه چطوری درست میشه؟

۳ پاسخ

من جودوسر پرک و خرما و آب می‌زارم میجوشه چند دقیقه نرم که شد یکم موز له میکنم تو کاسه خودش بعد جو رو میریزم رو موز با یکم پودر بادوم

من میذارم سیب بپزه
وقتی نرم شد دوتا قاشق چای خوری جودوسر پرک میریزم .
10دیقه بمونه باز میشه
بعدشم یه دونه خرما میریزم توش یا گوشتکوب لهش میکنم بافت دار. میشه

جو دو سر پرک اصلشه ..
با موز و خرما ترکیب میکنن

سوال های مرتبط

مامان آسو مامان آسو ۱ سالگی
مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۰ ماهگی