دختر من اصلا نگهنمیداره
از این دسته دارا بگیر از بغل نگه میداره
الان ۲ ماهی میشه نصفه نیمه میگیره
شیشه شیر دختر من دکتر برون هستش بعد سنگینه اصلا نمیتونه نگهش داره هفته پیش بلندش کرد کوبیدش ب زمین شکست دوباره مجبور شدم برم بخرم تو این گرونی
از 3ماهگی شیرخشک شروع کرد
هی میدادم دستش ک خودش بگیره
زود یاد گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.