۵ پاسخ

دختر من اصلا نگهنمیداره

از این دسته دارا بگیر از بغل نگه میداره

الان ۲ ماهی میشه نصفه نیمه میگیره

شیشه شیر دختر من دکتر برون هستش بعد سنگینه اصلا نمیتونه نگهش داره هفته پیش بلندش کرد کوبیدش ب زمین شکست دوباره مجبور شدم برم بخرم تو این گرونی

از 3ماهگی شیرخشک شروع کرد
هی میدادم دستش ک خودش بگیره
زود یاد گرفت

سوال های مرتبط