۱۷ پاسخ

بیبی لند بگیر اینا فک کنم دسته نازکن مقاوم نیست عزیزم.. من بی بیلند سرخابی گرفتم خیلی راضیم

چند؟ گلم

عزیزم اینا بنظرم محکم نباشه
بی بی لند بگیر
من همین امروز خریدم اتفاقا برای تولد پسرم

برا پسر من طوسیه عمش برا کادو تولدش گرفت

دختر من صورتی داره

قرمز

دختر من قرمزشو داره

صورتی، من زردشو گرفتم

قرمز.

رنگ طوسی

صورتی بخر
اگ اقتصادی فکر میکنی برای بچه بعدی هم استفاده شه قرمز🫣😂

صورتی بگیر
من نگرفتم چون بیرون زیاد نمیریم

منم برای تولد دخترم صورتیشو هدیه اوردن
چهقدر قیمت زده
بنظرم صورتیشو بخر خیلی نازه از نزدیک

صورتی

من سفید مشکی گرفتم قشنگه

چه قیمته

قرمز.

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی