خیلی مراقب خونه هاتون باشید🥲💔

تصویر
۱۴ پاسخ

فکر میکنم اشنا بوده

الهی خیر نبینن توی این زمونه دزدی میکنن از مردم😔

ای وای

خدا ازشون نگذره

اینا همه چیز برده 😑😑😑😳😳 خیلی وقت داشته . بعد همسایه نداشتید
قشنگ آمار داشته که نیستید
شما که اینقدر طلا داشتی نباید تنها میزاشتی یا بزار گاوصندوق یا جای امن قایم کن

وای خونتون سمت کجاست

وای چقد برده

دستش بشکنه الهی
ذلیل بشه

وای خدا لعننشون کنه

واییی عزیزمممم
درتو چجوری باز کردن
خدا نشناس ها
چند گرم طلا بردن
اخه کتونیاتو چراااا بردن 😑

چی بردن خیر نبینن ایشالا

چی شده

چیشده عزیزم

ینی چی این چیه

سوال های مرتبط