۲۶ پاسخ

من 63 ام شکم و پهلو دارم غمگینم

خوش به حالت 🥺
مشکل شما آرزوی ماست خواهــــــــر🫢😅

من شیر خودمو میدم قبل بارداری ۶۱ بودم الان ۵۷ونیم
ولی شکم دارم همچنان.ازبس صبح تا سب
شب تا صبح گریه میکنه و سر بقلمه داغون شدم

منم بخدا ازبس میدویم دنبال بچه ها.ی استخونم ک روم پوست کشیدن🥲

بخاطر دوندگی دنبال فسقلی هاس

منم شیر نمیدم شدم ۴۳ کیلو

منم ۶۰ کیلوام قبل بارداریم ۵۴ کیلو بودم الان دوسدارم‌اونجوری بشم لاغر😩

من ۶۳ هیچییی ازم نمونده همه میگن خیلی لاغرم😵‍💫

منم دوماه پیش 63کیلو بودم شدم 60,البته برام خوبه ،وزنه قبل ازدواجم 48بود😂

من ۷۲ اخرین بار چک کردم باز شکم و پهلو دارم

من شدم ۵۴کیلو

۵۱ استخون شدم😅

من قبل زایمان بودم 65 حالا شدم 82 شیر خودمو نمیدم اصلا کاش من بشم 50 شما بشید 82

من که آرزوم لاغر بشم

منم همینم ن شیر میدم ن‌ چی ی 🫤🤣

منم لاغر شدم رفتتتتت

۷۷ کیلوم کاش حداقل ۶۰ بشم من 🫠

حالا من هوا بهم میخوره چاق میشم😵‍💫
تا میتونی بخور فقط بخور😂

من ک روز به روز میاد روم 😂😂

من 65کیلوبودم شکمم نرفته توالان دوازده ماه شکمم مونده ولی وزنم شده 58کیلو

همینطور.خداقوت.خدا کمکمون کنه🥰

من ۵۲

66,67کیلو

من هستم و ی شکم بزرگ
وای همش بخور
خوش به حالت
اگه جای تو بودم فقط میخوردم
غذا درمانی میکردم😅

۶۴ کاش ۶۰ بشم شیر خودمو میدم کمکی هم میدم

دست راستت بر سرم😂😂
من هنوز در وزن بارداریم بسر میبرم و تازه شیر هم نمیدم

سوال های مرتبط