دخترم دوروزه همش ازدهنش اب میاد ازچیه یعنی

۴ پاسخ

طبیعیه شاید زیاد اطراف لپشو چلوندی که بزاقش زیاد شده یام میگن از لب ببوسی اب دهنش راه میوفته من خودم هم چلوندم هم بوس از لبش کردم ابشاره خخخ

رفلاکسه

مال رفلاکس هم می‌تونه باشه

طبیعیه چیز خاصی نیس

سوال های مرتبط

مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی