۵ پاسخ

طبیعیه

بله عزیزم طبیعیه.حتی تو گهواره گفته بود که از وقتی وارده دوماهگی میشن آب دهنشون زیاد میشه.چون بزاق بیشتری ترشح میکنن.

سلام عزیزم بچه منم ازدوماهگی اب ازدهنش میادبردم دکترگفت بخاطررشده دستگاه گوارشش طبیعیه

اره عزیزم

پستونک میدی؟

سوال های مرتبط

مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری