۷ پاسخ

وای اره الوینم اینجوری میکنه

بله گلم

پسر منم اینجوری کی تموم میشه این تفا😂

طبیعیه عزیزم

اره به خاطر دندوناش از سه چهار ماهگی همش اب از دهنشون میاد

طبیعیه وقت لثه سفت کردنشه

پسر منممم 🫠 تازه یاد گرفته تف هم میکنه 😂🥴

سوال های مرتبط