۲ پاسخ

داره
ولی اگ میخای بکشی همون تایم شیرخشک بده یا هم اگ میخای شیر خودتو بدی بعدش اول یکم سینتو فشار بده یکم شیر بره ازش بعد بده

من خیلیا دیدم هش قلیون. کشیدن هم از اون ور شیر خودشون رو دادن
من خودمم میکشم شیرم میدم مشکلی نداره

میگن دارع

سوال های مرتبط

مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی
مامان رویا خانم مامان رویا خانم ۹ ماهگی