سلام دوستان از این عرق میتونم به بچم بدم دلپیچه داره؟

تصویر
۹ پاسخ

تو ک داخل سراوانی باید بهتر بفهمی چه طلایی الان دستته

کل خاندان من با همین بزرگ شدن منم به بچم میدم اصلا هیچ مشکلی نداره والا این شربت ها ک دکترا میدن تاثیر نداره

عزیزم ندی میگن خشخاش داره

اره خیلی خوبه از قطره بهتره من همیشه از همین میدم عالیه بچمم طعم اینو بیشتر دوست داره قطره ها تف میکنه

شاهسپران بده یا عرق نعنا

ببر دکتر هرچیزی داروی سرخود نده به نوزاد

نه هیچ عرقی ب بچه نده ببر دکتر قطره مخصوص دارن

پدی لاکت یا کولیکز بدع

ن بابا این چیه

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان A.r.t.a.🤍✨️ مامان A.r.t.a.🤍✨️ ۷ ماهگی